FANDOM

0pxv/Y8j-I4qaM2o1

Bram
Bram.jpg
Imię Bram
Nazwisko Narejt
Rasa Człowiek
Wiek 34
Tytuły Czarnoksiężnik
Broń Wiedza
Zajęcie Zdobywanie wiedzy, uczenie się, poszukiwanie wiedzy

Bram - Czarnoksiężnik pochodzący z małej wioski w <usunięto>.

HistoriaEdytuj

Bram urodził się w małej wiosce w Tytanie. Od dziecka interesował się magią i uczył się zaklęć z ksiąg magicznych, które kupował w pobliskim mieście za pieniądze zarobione w czasie pomagania wioskowemu kowalowi. Mając 10 jesieni stracił wzrok w wypadku przez co nie mógł czytać dalej ksiąg ani pracować u kowala. Przez następne kilka lat próbował jakoś poradzić sobie z poruszaniem (w końcu oślepł) a w międzyczasie opanowywał alfabet brail'a. W końcu zauważył że jak np. klaśnie w dłonie to powstaje echo które się odbija od różnych rzeczy z różnym opóźnieniem zależącym od ich odległości i na podstawie tego wyobrażał sobie obraz otoczenia. Przez kilka następnych miesięcy opanowywał tą sztukę i coraz lepiej się poruszał dzięki czemu mógł znów pracować. Mając 19 lat odszedł z wioski w poszukiwaniu wiedzy. Rok po tym jak odszedł z wioski udał się do Uniwersytetu Magicznego na studia. Po skończeniu studiów zaczął podróżować w celu zdobywania coraz to większej wiedzy.

SłabościEdytuj

Bram jest podatny na wszystko na co podatny jest człowiek, oprócz tego słabo reaguje na temperatury +20 st. C.. Oprócz tego słabo biega.

Zwykłe umiejętnościEdytuj

Skille
Walka wręcz Walka mieczem Strzelanie z łuku Magia ognia Magia wody/lodu
26 / 100
0 / 100
0 / 100
55 / 100
70 / 100
Magia powietrza Magia ziemi Nekromancja Przyzywanie istot Alchemia
50 / 100
28 / 100
17 / 100
0 / 100
15 / 100

Więcej z Fandomu

Losowa wiki