FANDOM

Opis

Powróciwszy się z dwuletniej nieobecności, Bloody'emu zmienił się nie tylko wizerunek ale też charakter. Mając wiele czasu na rozważania, oddał się myślom, a te pokazały mu jego przyszłość. Gdy zostawił wszystko za sobą, nie wiedział, że zatęskniłby za tym, co do tej pory stanowiło dla niego dom.

Wygląd

Dalej czerwone - ciemniejsze jednak - włosy. Skrócone na znak zmiany. Po licznych godzinach praktykowania nauk, jego ciało zaprzestało chudnięcia, toteż zyskał więcej krwi i mięśni. Wyższy, silniejszy i o zmienionej aparycji, powrócił na dawne łono, by raz jeszcze zobaczyć, jak się sprawy mają.

Charakter

Przez długi czas jego brak. Mimo w młodości jasno widocznych cech, dziś nie można określić jego charakteru. Czemu? Ponieważ jest zmienny. Jest jak pory roku - nieprzygotowanego może okaleczyć, bądź nawet zabić, a tego, który go uszanuje - pokochać.

Moc

Kiedyś - wrodzona moc panowania nad krwią. Nie tylko swoją. Doprowadziła go ona na skraj szaleństwa, a stamtąd - zaczął zabijać. Po nieustającym widoku śmierci przed jego oczyma, stwierdził, iż jest na to za słaby.

Porzucił więc bez wahania wszystko, co posiadał i odszedł. Dziś - wrócił. Wrócił, ale bez mocy. Bez przyjaciela, również.

Zalety i wady

Ot, człowiek jak każdy inny. Towarzyszą mu podobne słabości i zalety.

Jedyny jego lęk, to ten przed wysokością.

Lekko uczulony na jad.

Historia

Urodziwszy się ze straszliwym, a zarazem ciekawym darem kontroli krwi swojej i swoich oponentów. Ponoć nieumyślnie zabił swoich własnych rodziców. Ponoć nie. Plotki sięgają daleko. Przyćmiony młodym umysłem, począł czynić to, co mu się żywnie podobało. Nie zdawał sobie wtedy jeszcze sprawy z tego, iż za wszystko trzeba kiedyś zapłacić.

Pewnego razu, znudzony swą sytuacją Bloody, począł studiować kręgi. Nie zwykłe kręgi, a te magiczne. Te pełne demonów, czekających, by wyjść z ukrycia. Nie trwało to długo, gdy zaczął rozrywać rany na ludzkich ciałach, rysując krwawe malunki. Wtedy wydawały się mu sztuką. Dziś - wspominając stare dzieje - obłąkaniem. Tym też były. To właśnie jego nierozwinięty umysł doprowadził do stworzenia krwawego demona, który od tamtej pory, mimo widocznych sprzeczności, towarzyszył mu. Z własnej woli, zresztą. Reddoshi. Tak... nawet dziś, to imię sprowadza dobre myśli.

Jakiś czas później, przestraszony samym sobą Bloody wyruszył w podróż. Powiedział Reddoshi'emu, by ten zaczekał. Będąc dobrym przyjacielem, tak zrobił. Dwa lata rozłąki spaczył jego umysł i serce. Stracił wolę życia, ponieważ nie mógł pójść w ślady swego stwórcy. Godząc się dziesięć razy w serce i pięć w szyję, padł na ziemię, zostając wiecznie mokrą kałużą czerwonej posoki.

Chłopak będąc daleko od wszystkiego, a także od własnego siebie, zaczął szukać pomocy. Kogoś, kto naprowadziłby go na prawidłową drogę. Ponad rok błądząc po nieznanych krainach, wreszcie dotarł. Pod samotnym, zielonym drzewem zastał starego człowieka. Gdy ten przedstawił mu się jako "Wybawiciel", Bloody zrozumiał, że to właśnie on może mu pomóc. Tak też resztę roku spędzając w jego obecności, wolno wyzbywając się z siebie mocy, która go wyniszczała. Powrócił do swojego starego domu, wraz z nowym imieniem.