FANDOM

Są to bio-roboty używane przez wojska Federacji.

HistoriaEdytuj

Pierwszy Biomech został stworzony przez Doc, zaledwie miesiąc przed Inwazją. Był to Paszczec, który został zaprezentowany Heinrichowi Welffowi w dosyć nietypowy sposób- napuszczono na niego kilkunastu nie-ludzi, skazanych na śmierć. Dano im broń i obiecano, że jeśli zabiją Biomecha, zostaną ułaskawieni. Oczywiście demonstracja zakończyła się rzezią skazańców i zachwytem Heinricha. Kazał on rozwinąć badania i do Inwazji zdołano utworzyć więcej Paszczeców i niemalże stu Ostrzaków i Ubersoldierów.

To właśnie użycie Biomechów sprawiło, że Federacja wygrała Inwazję. Po śmierci Doc, Imitii i Prawilniaka oraz porwaniu Strange, Welff rozkazał wycofać zwykłych żołnierzy i zdobycie miasta przeznaczył botom i Biomechom. Decyzja ta sprawiła, że mieszkańcy CreepyTown nie byli w stanie walczyć, wielu z nich zginęło. Żołnierze Federacji weszli dopiero w czasie Bitwy o Port CreepyTown.

Po zajęciu całej znanej części Kraju utworzono Biological-Industries, organizacje która miała zająć się produkcją broni biologicznej, w tym Biomechów. Stworzono ich już prawdopodobnie tysiące i sprawiaja się świetnie w walce z Ruchem Oporu.

Typy Edytuj

Ostrzak- zwany tak ze względu na swe pazury. Dość łatwo go zabić są jednak szybkie. Potrafią używać broni palnej. Używane są zazwyczaj do atakowania z zaskoczenia. Ciekawostką jest to ,że nie czują bólu.

Biomech.jpg

Ostrzak

Ubersoldier- Trup z mózgiem uaktywnionym elektronicznie zakuty w zbroję. Ciężkie do zabicia za to powolne. Potrafią używać wielu rodzajów broni.

Paszczec - ochrzczony tak przez członków Ruchu Oporu z powodu wielkiej paszczy. Są agresywne i bezmyślne i osiągają sześć metrów wysokości. Nie są zbyt zwinne, jednak ciężko je zabić. Są jednak wrażliwe na ogień.

Images (2).jpg

Ubersoldier model-projekt

Epic alien biomech boss by khezug-d5j14xa.jpg

Paszczec w porównaniu z człowiekiem

Biomech concept final by gvein-d7s2fy3.png.jpg

gvein.deviantart.com

Łowca- stworzony do walki w nocy. Poruszają się za pomocą echolokacji, mają wyczulony zmysł węchu i smaku. Ich śluzuwki produkują kwas żrący a pazury pokryte są jadem paraliżującym. Są zwinne i poruszają się praktycznie bezszelestnie. Ich wadą jest bardzo słaby słuch oraz brak pancerza- jeden celny strzał może ich zabić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki