FANDOM

++++++++ Horda Opętanych poziomów 1 do 3 w drodze z sektora Ł-5693 przemieszcza się z prędkością do 76 km/h w kierunku Kileckiego Centrum Przemysłowego. Liczebność wroga, nieznana. Proponowane reakcje: wysłanie oddziałów Tech-Gwardii z garnizonu w Końskich do wsparcia garnizonów w Piotrkowie Trybunalskim i Tomaszowie Mazowieckim. Dowodzenie obejmie Magos Dominus DRFH-7830-„Sigma”. ++++++++

Komunikat rozbrzmiał w głowie wszystkich Tech-Gwardzistów znajdujących się w garnizonie stawiając ich w gotowości bojowej już po 5 minutach od swego zakończenia. Magos Dominus wyszedł ze swej komnaty znajdującej się na szczycie cytadeli i spojrzał na ustawionych już w równych szeregach Braci Walczących, Legionistów, Heraklitów oraz kilku Nieśmiertelnych. System podał mu dokładne informacje, że przed nim znajdowało się dokładnie 648 Tech-Gwardzistów gotowych oddać swe życie za Bractwo, lecz jedynie w zamian za życia swych wrogów. „Sigma” wiedział, że niegdyś w takich chwilach dowódcy wygłaszali przemowy mające podnieść żołnierzy na duchu, lecz teraz czasy się zmieniły i wystarczyło przekazać im dane misji za pomocą nadajników binarnych. Wszyscy stojący na placu apelowym jak jeden wykonali w lewo zwrot i zsynchronizowanym krokiem marszowym wyruszyli do pobliskiego lądowiska, aby wsiąść do „Pegazów”, które miały zanieść ich na front. „Sigma” również tam leciał, lecz posiadał własny środek transportu.

Magos Dominus podłączył się do głównego łącza komunikacyjnego i połączył się z Magosami APTC-5401”Tau” oraz AGKL-3333”Tau” zarządzającymi punktami obrony Piotrkowa i Tomaszowa. Po przedstawieniu się dostał raport sytuacyjny: „Bestie idą z Łodzi, zapewne użyją jako swej trasy dawnej drogi nr 12, a na rozwidleniu w Głogowie Pierwszym rozdzielą się na dwie grupy, lub całością ruszą autostradą A1. Jest to najbardziej prawdopodobne wyjście, gdyż resztę odcinka między Łodzią, a Zalewem Sulejowskim zarasta gęsty, zmutowany las, lecz dla pewności ustawiliśmy posterunki wzdłuż drogi S8. 3/5 sił została przerzucona do Piotrkowa Trybunalskiego, lecz pozostałe 2/5 będą strzegły Tomaszowa Mazowieckiego. Szacowany czas przybycia pierwszych Opętanych: 2 godziny”.

„Sigma” po kilku sekundach wysłał wiadomość zwrotną z dołączonymi rozkazami: „ APTC-5401”Tau” ustaw Legionistów i Heraklitów wzdłuż ulicy Trybunalskiej, tuż przed wypaloną ziemią aby mieli w swym zasięgu najbliższy odcinek drogi nr 12 oraz by gdy Opętani wylegną na pozbawiony osłon teren mieli ich jak na tacy. Bracia Walczący oraz pozostali heraklicie niech zabezpieczą sektory Bąkowiec oraz Polesie i mają je utrzymać w wypadku szturmu Opętanych. Ja wraz ze swoimi siłami udam się na spotkanie Hordy do sektora Papieże, Doły Brzeskie oraz Pieńki Karlińskie, lub w miejsce, w którym Opętani zostaną wykryci w odległości bliższej. Za Bractwo!”

Potem nie było już żadnych komunikatów przez dobre 15 minut podróży, aż pilot lecącego na czele pegaza nie zakomunikował, iż linia obrony Polesie-Bąkowiec prowadzi ostrzał pozycji przed sobą i wykrywane są liczbę sygnatury Opętanych, które aby ominąć blokadę rozlali się na wschód i zachód, tak jak sobie to zaplanował „Sigma”. Ci, którzy ruszyli na wschód zostaną teraz wystrzelani jak kaczki przez Legionistów i Heraklitów, lecz zachodnia flanka pozostawała pusta. Magos wydał rozkaz pilotom aby lądowali w Majkowie Małym najszybciej jak się da.

Kiedy wylądowali i Tech-Gwardia żwawo wydostała się z transporterów w jakichś 75% „Sigma” dostał meldunek, że lewa flanka Polesie jest szturmowana od tyłu. Magos Dominus bezzwłocznie rozkazał pozostałym w „Pegazach” zakonnikom udać się do punktu przełamania i wciągnięcie przeciwników w podwójne otoczenie. Pozostałym natomiast kazał uformować się w luźne trójszeregi i zajmując całą dostępną przestrzeń ruszyć w kierunku sektora Olendry. Gdy formacja mijała już ostatnie ruiny do „Sigmy” dotarł meldunek o rozbiciu sił opętanych na lewej flance Polesia i zepchnięciu ich pod ciężkim ostrzałem do Olendry. Dodatkowo Bąkowiec wysłał meldunek rozbiciu natarcia Opętanych 3 Poziomu przy jednak znacznych stratach własnych. Ulica Trybunalska natomiast została przerwana w 5 miejscach, lecz Magos APTC-5401”Tau” wysłał już siły odwodowe aby nie dopuściły do całkowitego przerwania linii obrony. Do walki ruszyło 10 8 osobowych drużyn Gladiatorów oraz mniej więcej tyle samo Legionistów.

Tymczasem siły Magosa Dominusa dotarły do Olendry i pierwsze szeregi zostały przywitane przez niekończącą się, jak się mogło zdawać falę Opętanych 1 poziomu. Na szczęście czoło natarcia stanowili Nieśmiertelni wspierani przez Legionistów, więc bestie nie zdołały nawet dotrzeć na odległość ciosu. „Sigma natomiast rozkazał połowie Braci walczących wycofać się i otoczyć przeciwnika z lewej flanki, na pomoc im wysłał ¼ posiadanych Heraklitów. Pozostałych Braci walczących ze wsparciem w postaci Legionistów wysłał na prawą flankę aby połączyli się z siłami wysłanymi do Polesia i zamknęły perymetr. W chwili wydawania rozkazu dostał meldunek, że Opętani zostali odparci z Ulicy Trybunalskiej i obecnie znajdują się w odwrocie. Magos APTC-5401”Tau” spytał, czy rozpoczynać pościg. Odpowiedź była przecząca.

Lewa Flanka doniosła o gotowości do rozpoczęcia szturmu, jednak „Sigma” rozkazał im czekać i zabezpieczyć swoje pozycje. Natomiast środek składający się z najlepszych Zakonników ruszył, aby oczyścić miejscowość przed nimi z wszelkich śladów Opętanych. Zajęło to niewiele czasu.

Po rozbiciu Hordy, niedobitki uciekły w pobliskie lasy, lub powrotem do Łodzi. Te pierwsze zostały wyłapane i wymordowane przez Gladiatorów, natomiast de Drugie stanowiły nadal znaczne zagrożenie. „Sigma” wysłał Tech-Opatowi krakowskiemu raport bitewny, natomiast tamten po dogłębnej jego analizie zwrócił się z prośbą do wielkiej Technokracji o pozwolenie na wykonanie Procedury Oczyszczenie na mieście Łódź. Motywował to tym, iż dzięki tej zdobyczy zagrożenie ze strony Opętanych pochodzących z północy znacznie by zmalało, ośrodki przemysłowe Łodzi stały od stuleci w stanie nieużytkowym, a dodatkowo Zdobycie tego miasta ułatwiłby teoretyczny atak na Warszawę, który tym razem prawdopodobnie udałby się, dzięki nowym sojusznikom.

Technokracja jednak rozkazała aby Tech-Opat wysłał najpierw poselstwo do Warszawy aby upewnić się, że Homo Subterrneis-Electrica staną po stronie Bractwa w nadchodzącej Wojnie. Bez tego wsparcia nawet nowo utworzony Odłam Łódzki mógłby nie zapewnić wystarczającej siły uderzeniowej, jaką dawał atak od wewnątrz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki