FANDOM

1583688

Pierwsza bigosowa anomalia

Pewnego razu w Bigoslandzie grupa debili rebeliantów zgromadziła obok siebie trzy najpotężniejsze postacie. Umieścili je bowiem na najwspanialszym statku, Mer de Swag, pragnąc utworzyć sojusz anty-łabędziowy. Sojusz jednak nie powstał (można się było tego spodziewać), Kapusta chciała rozdupczyć statek, a Neko wraz z Usagi-cośtam walczyły na śmierć i życie do czasu pierwszego złamanego tipsa. Właśnie w tym momencie na morzu pojawiło się coś, czego żadna z nich się nie spodziewała. Powstał tam bowiem Najpiękniejsza Menszczyzna na świecie. Pojawił się na morzu, na którym niemalże natychmiast zaczął się sztorm.

Rebelianci byli w szoku, nigdy nie widzieli czegoś tak pięknego - natomiast cosplayerka, wiedźma i anioł zupełnie to olały. Wolały toczyć spór o kanapkę.

Nie wiadomo w jaki sposób dokładnie powstały te anomalie, wiadomo jednak, że przed spotkaniem Usagi-cośtam, Kapusty i Neko nie pojawiały się.

Rodzaje anomalii

Wyróżniamy kilka rodzajów bigosowych anomalii: wodną, podniebną, planetarną, międzygalaktyczną i boską. Każda charakteryzuje się czymś innym i gdyby nie Najpiękniejsza Menszczyzna na świecie naukowcy w ogóle nie przypisali by ich do wspólnej kategorii.

Anomalia wodna

Anomalia wodna jest pierwszą zaobserwowaną kiedykolwiek w Bigoslandzie. Przypuszcza się, że właśnie wtedy narodził się Menszczyzna - tuż po zgromadzeniu trzech OP postaci. Anomalia ta polega na pojawieniu się twarzy Menszczyzny w morzu. Czasami jest to więcej niż jedna twarz. Natychmiast po jej pojawieniu rozpętuje się ogromny i straszny sztorm, który uniemożliwia spokojne przepłynięcie bigosowego morza.

Anomalia podniebna

Anomalia podniebna

Przykład anomalii podniebnej

Anomalia podniebna występuje kiedy na niebie pojawia się Menszczyzna. Najczęściej towarzyszą temu zjawisku odgłosy śpiewających, a może umierających, aniołów. Menszczyzne widać na niebie w całym Bigoslandzie a także poza nim.

Anomalia planetarna

Anomalia planetarna

Przykład anomalii planetarnej

Anomalia planetarna jest trzecią zaobserwowaną anomalią w Bigoslandzie i jego okolicach. Następuje ona kiedy na jednej z planet pojawia się twarz Menszczyzny. Co ciekawe, istoty znajdujące się w tym czasie na powierzchni planety nie widzą anomalii.

Anomalia galaktyczna

Anomalia galaktyczna

Przykład anomalii galaktycznej

Anomalia galaktyczna jest jedną z rzadszych anomalii. Podczas jej trwania w okolicach centrum galaktyki pojawia się twarz Menszczyzny. Występuje ona raz na pisiont tysięcy lat, jednak jest możliwość, że nie pojawi się wcale. Do tego pojawia się tylko na parę sekund. Zaobserwowanie tej anomalii graniczy z cudem i jest naprawdę wysoko cenione przez naukowców.

Anomalia boska

Anomalia boska jest najrzadszą anomalią występującą na tym świecie i zarazem najciekawszą. Właściwie to dla wielu ludzi jest legendą, widziała ją jedynie mała grupa naukowców - dzięki temu wiemy, że faktycznie występuje.
Anomalia ta dzieli się na dwie podkategorie:
Anomalia boska

Przykład anomalii boskiej-anielskiej

Menszczyzna anioł
Anomalia boska polegająca na pojawieniu się Menszczyzny jako anioła stojącego na chmurze. Obok niego zawsze znajduje się harfa, która wydaje boskie odgłosy słyszalne nawet pod ziemią. Menszczyzna stoi na chmurze po czym z niej odlatuje i znika, harfa zaś zaczyna spadać i rozlatuje się w powietrzu. Resztki natychmiast zbiera FBI.
Oraz
Menszczyzna na obrazach świętych
Podczas występowania tej anomalii Menszczyzna, a konkretniej jego twarz, pojawia się na obrazach świętych z religii chrześcijańskiej. Większość dowodów na istnienie tego zjawiska zniknęła, jednak jeden udało się ocalić.

Oto on: jedyny dowód na istnienie tego zjawiska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki