FANDOM

BeyondDepths- miasto unoszące się na wodzie, po przejęciu przez Federację zamienione w ogromnych rozmiarów okręt wojenny.
30745637-science-fiction-island-city-with-metallic-ring-structures-on-water.jpg

Miasto przed zdobyciem przez Federację

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo dokładnie jak powstało to miasto. Odnaleźli je amerykańscy i kubańscy rozbitkowie, którzy wylądowali w Kraju w latach 1940-1944, w nienajlepszym stanie. Większość budynków była mocno zniszczona i pordzewiała a silniki ledwo chodziły. Mimo że technologia przy użyciu której utworzono BeyondDepths była dla nich zdecydowanie zbyt zaawansowana, rozbitkom jakoś udało się postawić miasto na nogi. Gdy odkryli że miasto to może spokojnie pływać po jakichkolwiek wodach, postanowili na BeyondDepthsie wypłynąć z Trójkąta Bermudzkiego. Niestety natrafili na poważne załamanie pogody. Wichury powietrzne, fale dwa razy większe od miasta i trąby wodne sprawiły, że rozbitkom odechciało się ryzykowania. Postanowili zostać w Kraju.

Największym problemem mieszkańców miasta był niedostatek pożywienia. Ludzie nie wiedzieli które rośliny czy zwierzęta są jadalne, a ryzykowanie dla wielu skończyło się tragiczne. Na pomoc przybyszom przybyły Nagi, rasa pół-ludzi pół-węży, które mieszkańcy BeyondDepths początkowo wzięli za potwory i w panice próbowały zabić. Mimo dosyć trudnego początku znajomości, Nagi pomogły ludziom, ucząc ich które zwierzęta i rośliny są jadalne i pomagając im się zaklimatyzować w nowym środowisku. Tak zaczęła się przyjaźń pomiędzy tymi dwoma rasami, która trwała do momentu przybycia Federacji.

Gdy siły Generała Marcusa Alzamirano przybyły na miejsce Nagi wiedziały, że nie mają naprzeciw Federacji wielkich szans. Gdy tylko dostrzeżono drony zwiadowcze całe hordy ludzi-węży ruszyły w kierunku miasta na wodzie. Generał widząc jak blisko były Nagi i ludzie postanowił nie dokonywać rzezi- przemawiała przez niego niechęć mordowania tych drugich jak i rozkazy, mówiące by BeyondDepths sprowadzić w całości. W takim wypadku trzeba było sięgnąć po inne metody- Marcus zaproponował negocjacje. Został bez problemu wpuszczony do wnętrza miasta na wodzie, gdzie niezauważalnie zaczął rozrzucać zdalnie sterowane pluskwy. Po kilku godzinach nie mających większego sensu mediacji Marcus powrócił do swoich żołnierzy. W jego bazie zaczęto zapisywać nagrania z pluskiew, tworząc dokładny obraz pływającego miasta. Dzięki temu Federacja dowiedziała się że na pokładzie nie ma żadnej zaawansowanej broni (jedynie kilka niewielkich dział artyleryjskich) i poznała położenie steru, dzięki któremu dało się kierować BeyondDepths.

Marcus Alzamirano wziął pod swoją komendę jedynie jedną Brygadę Kawalerii, kazał jednak wcześniej zbombardować pozycje przeciwnika bombami dymnymi. Nagi oraz ludzie z BeyondDepths w panice wpakowali się do miasta i rozpoczęli ucieczkę w stronę CreepySea. Uboga artyleria rozpoczęła ostrzał sił Marcusa, jednak ograniczona widoczność sił BeyondDepths wraz z mobilnością sił Generała sprawiła, iż ostrzał nie dokonał wielkiego spustoszenia. Większy chaos nastąpił gdy nad głowami przebywających w mieście osób zaczęły przelatywać helikoptery, ostrzeliwujące od czasu do czasu losowe cele. Przelatywały na tyle szybko, że artyleria nie była w stanie ich wszystkich zestrzelić- chociaż kilka udało się uszkodzić na tyle poważnie, że wylądowały w morzu.

Tymczasem Admirał Yuan Kłoczkowski, będący przywódcą społeczności, przebywał w pomieszczeniu kontrolnym, tuż przy sterze, trzymając kurs jak najdalej od Kraju. Nie zauważył nawet gdy jakaś potężna siła złapała go za gardło i cisnęła nim prosto w ścianę pomieszczenia. Przy sterach pojawiła się członkini Dzieci Heinricha- Szalona Kapelusznik. Yuan próbował jakoś powstrzymać dziewczynę, ta jednak przystawiła mu lufę do skroni, gotując się do strzału. Nie wiadomo co sprawiło, że zamiast zabić Admirała zwyczajnie go znokautowała.

Po kilku minutach mieszkańcy BeyondDepths zorientowali się, że całkowicie zmienili kurs, zbliżając się szybko do brzegów Kraju. Natychmiasr ruszyli do pomieszczenia kontrolnego, przerażeni wyczynami Admirała. Było już jednak za późno- zanim ktokolwiek zdołał zauważyć, na pokładzie znaleźli się żołnierze dwóch Plutonów 19 Batalionu- żołnierzy wyspecjalizowanych w walkach na terenach wodnych. Rozpoczęła się krwawa walka przy której początkowo całkowitą przewagę miały siły Federacji, ostrzeliwując nieludzi nim jakikolwiek nawet pomyślał o ataku. Dalej było już jednak gorzej- wycofujący się mieszkańcy BeyondDepths zaciągnęli żołnierzy w ciasne i kręte uliczki swojego miasta, gdzie nie było miejsca na tego typu akcje i ludzie zmuszeni byli walczyć na bliski dystans. Nagi miały w tym wypadku niezaprzeczalną przewagę- były szybsze, zwinniejsze i silniejsze od swoich wrogów, których pancerze przystosowane były do walki z zagrożeniami podwodnymi, a nie walkami z silnymi niczym taran nieludźmi. Wężopodobne kreatury rozrywały na strzępy dziesiątki żołnierzy, nim padły pod naporem ciosów i strzałów, przez co uliczki BeyondDepths szybko wypełniły się krwią. Potem jednak Plutony zaczęły wykorzystywać obecne w mieście pluskwy, nie dając się zaskoczyć zajadłym wrogom. Tego typu sytuacja trwała mniej niż godzinę, do czasu aż miasto przybiło do brzegu. Ludzcy mieszkańcy w wiekszości się poddali- Nagi natomiast niczym huragan wypełzły hordami na brzeg. Marcus Alzamirano ruszył z siłami 1 Brygady Kawalerii wprost na szarżujących nieludzi. Nie doszło jednak do walki wręcz- żołnierze Federacji po prostu wykorzystywały konie by być w ciągłej odległości od przeciwnika i móc go ostrzeliwać z daleka. Nagi widząc w jak beznadziejnej sytuacji się znalazły zaczęły uciekać na wszelkie strony. Tymczasem Admirał Yuan Kłoczkowski zdołał odzyskać przytomność- gdy zdał sobię sprawę w jak beznadziejnej sytuacji się znalazł, podpisał akt kapitulacji.

Po zdobyciu miasta wszyscy jego ludzcy mieszkańcy zostali wysłani do obozów reedukacyjnych a nie-ludzie zostali rozesłani po państwie. Miasto zostało przemienione przez Federację. Wcześniej poruszało się one dzięki cienkim, acz wytrzymałym "talerzu" (patrz na zdjęcie), jednak naukowcy z Metropolii zamienili je na napęd antygrawitacyjny. Miasto zostało również powiększone oraz otoczone adamentowym murem. Wszelkie budynki użytku cywilnego usunięto.

OpisEdytuj

BeyondDepths jest obecnie bardziej ogromnych rozmiarów okrętem, aniżeli miastem. Mieszkają na nim wyłącznie żołnierze oraz osoby wyspecjalizowane w obsłudze przyrządów morskich.

BeyondDepths jest również mobilnym punktem artyleryjskim. Umieszczone w nim różnorakie działa artyleryjskie, rakiety, granatniki oraz działa laserowe sprawiają, że miasto/okręt jest nieocenioną pomocą w walce.

CiekawostkiEdytuj

  • Wiadomo że przed Inwazją Federacja skonstruowała w pełni sprawną replikę BeyondDepths. Niepotwierdzone plotki mówią również o dwóch dopiero budowanych tego typu miastach/okrętach.
  • BeyondDepths zostało zatopione przez Krakena w Inwazji. Nie wiadomo jednak czy zniszczono orginał, czy replikę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki