FANDOM

Azorek to zwierzę Kalashera.

WyglądEdytuj

Azorek jest duży (dwa metry wysokości i z trzy długości z ogonem). Ma długie umięśnione łapy, zakończone pazurami. Jego ogon jest długi i zakończony żądłem. Ma podłużną głowę. Nie posiada oczu. Jest czarnego umaszczenia. Na szyi nosi fioletową obrożę.

CharakterEdytuj

Jest przyjazny i towarzyski (jeśli nie jest głodny). Lubi się bawić z ludźmi (w chowanego-zjadanego), ale się go boją. Nie cierpi jak się do niego strzela (jest wtedy agresywny). Nie lubi jak jest za jasno, lubi cień. Jest przywiązany do swojego właściciela.

UmiejętnościEdytuj

Umie biegać po pionowych ścianach z dużą prędkością. Potrafi przeżyć magazynek z pistoletu kalibru dziewięć (jeśli się nie strzela w głowę). Umie zabić krwią (ma zamiast niej kwas). Bardzo dobrze walczy swoim ogonem i pazurami.

HistoriaEdytuj

MłodośćEdytuj

Jeff the Killer włóczył się po lesie gdy znalazł jajo i coś co przypominało mu pająka. Jeffrey był wściekły o kradzież noża, więc postanowił się wyżyć na kruchym jaju. Chłopak chybnie trafił w twarz przechodzącego obok Slendermana. Jajko roztrzaskało się na twarzy białoskórego mężczyzny, a stworzenie w nim siedzące jej się uczepiło. A że Slenderman nie miał ust, stworzenie, po jakimś czasie, inkubowało się na skórze. Białoskóra postać wywaliła stworzenie, które się wylęgło. Po jakimś czasie owe zwierzątko znalazł Kalasher i zaczął dokarmiać je ludzkim mięsem. Zwierzątko po tym zdarzeniu stało się wierne swojemu panu.

DorosłośćEdytuj

Po jakimś czasie zwierzę dorosło. Było pierwszym oswojonym Xenomorphem w historii. Po tym jak dojrzał wielokrotnie podróżował z Kalasherem. Stał się jego drugim kompanem.

CiekawostkiEdytuj

  • Lubi mięso (szczególnie ludzkie).
  • Nie lubi Serka, bo nie może go zjeść.
  • Kalasher twierdzi, że Azorek lubi Przemka.
  • Potrafi zniszczyć każdego OP.
  • Zjadł wodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki