FANDOM

A.jpg

Aura (łac. wiatr, powiew, bryza, blask, zapach) - zjawisko polegające na obserwacji niematerialnych kolorów oraz kształtów otaczających ludzi i przedmioty, dzieląca się na dwie powłoki, zewnętrzną i wewnętrzną.

Aura Wewnętrzna Edytuj

Strefa aury znajdująca się najbliżej materii, połączona z głównym ośrodkiem duchowym. Odpowiada ona  za ukazywanie, charakteru osoby, oraz stanu zdrowia psychicznego jak i fizycznego. Aura wewnętrzna, statystycznie, zmienia się około 3 razy w życiu, szczególnie przy procesie dojrzewania.

Aura Zewnętrzna Edytuj

Ta część energii wewnętrznej odpowiada za ukazywanie samopoczucia, emocji oraz uczuć w danej chwili. Dzięki niej można też przewidzieć reakcje, ruchy, a nawet plany osoby, której aurę widzimy. Dzięki temu, bardzo łatwo można sprawdzić czy jednostka jest z nami szczera czy po prostu kłamie.

Zanik Aury Edytuj

Jeżeli osoba umiera, aura zewnętrzna robi się czarna, a wewnętrzna pozostaje niezmienna. Gdy dusza opuści ciało pozostawia odcisk aury, wyczuwalną w atmosferze, jednak nie widoczną cząstkę swojej energii. Jednak gdy aura zanika, oznacza to, że dusza zostaje wyniszczona i nie będzie mogła powrócić do życia jako inna osoba w następnym wcieleniu i po prostu nigdy więcej nie będzie można jej spotkać. Oznacza to Egzekucję Ostateczną.

Tabela Kolorów Aury Edytuj

Wraz z intensywnością koloru, następuje kolejna faza emocjonalnego powiązania z energią ducha. (Im mocniejszy jest kolor tym dalsza cecha np. mocny czerwony - złość, bardzo mocny czerwony - seksualność)

3-0.jpg

Wykorzystywanie Energii w Magii, polega na całkowitym i umiejętnym wykorzystywaniu możliwości Aury.

Czerwony – energia, siła, złość, seksualność, namiętność.

Pomarańczowy – samokontrola, ambicja, odwaga, rozwaga, apatia, ego.

Żółty– brak woli, optymizm, szczęście, łatwość manipulacji, niezdecydowanie.

Zielony – spokój, uzdrowienie, współczucie, zwodniczość, zazdrość.

Niebieski – lojalność, zmienne nastroje, kreatywność, wrażliwość.

Fioletowy – uduchowienie, mądrość, intuicja, poszukiwanie.

Różowy– miłość, szczerość, przyjaźń, życzliwość.

Szary - depresja, smutek, wyczerpanie, niski poziom energii, sceptycyzm.

Brązowy– chciwość, egoizm, upór, zmęczenie.

Czarny – choroba, bliska śmierć, strach.

Biały – idealna równowaga.

Widzący Edytuj

„Widzący” to osoba wyróżniająca się zdolnościami paranormalnym, pozwalającymi na ujrzenie naszej niematerialnej powłoki energii. Takowa umiejętność nie jest przydzielona żadnej konkretnej rasie, ani mechanizmowi. Jest ona traktowana jako dar i przydzielona niezależnie od charakteru, stanu majątkowego, płci czy rasy.

Takowa osoba zazwyczaj ma dość duże problemy z koncentracją, a przez energię zużywaną na unaocznianie aury, umiera ze starości szybciej niż normalnie, tzn. organizm szybciej się starzeje i niedołężnieje.

Opiekun Edytuj

Restitutor Immaterialis (łac. Odnowiciel nie-materii) – inaczej Opiekun (Nazwa przyjęta w społeczeństwie Widzących jako słownictwo potoczne. Mówi się na nich także Strażnicy lub Mentorzy), zazwyczaj przybierający postać zwierzęcia, broniące i odnawiające energię Widzącego.

4-0.jpg

Aby osoba, która ma możliwość widzenia aury, nie umierała przedwcześnie, może odszukać swojego Opiekuna. Zazwyczaj widzimy go jako wisior, bransoleta, łańcuszek, medalion, sygnet z wizerunkiem zwierzęcia, który odpowiada naszemu charakterowi.

Takowe przedmioty, noszone przez widzących, pobierają energię z otoczenia i przekazują ją swojemu właścicielowi, dzięki czemu jej poziom może się wyrównać.

Zdjęcie takowego artefaktu może grozić słabym samopoczuciem, częstymi migrenami, a w przypadku dość dużego wybrakowania energii – śmiercią. Dlatego Widzący niechętnie zdejmują swoich Opiekunów. Niektórzy, aby uniknąć takowych skutków zdjęcia Strażnika, wszywa go sobie w ciało.

Opiekun pozwala także na przenoszenie energii ze swojego na inne ciała, dzięki czemu można ustrzec osobę od Egzekucji Ostatecznej. Jednak jest to rzadko kiedy stosowane, ponieważ odbiera Widzącemu sporą część energii, która regeneruje się najkrócej przez 3 miesiące. Takowa regeneracja uniemożliwia Widzącemu wykonywania gwałtownych ruchów, walki oraz intensywnego myślenia, ponieważ te czynności powodują omdlewanie, bóle, zawroty łowy, migreny i około tygodniową śpiączkę.

Aura Rzeczy Martwych Edytuj

Aurę może posiadać także przedmiot do którego się przywiążemy. Zazwyczaj potrzeba wielu lat, aby takowa materia nabyła energię, dlatego najczęściej mają ją rzeczy należące do naszych przodków.

Takowy przedmiot wyróżnia się wzmocnioną strukturą (wolniej się rozkłada, jest wytrzymalszy, oraz wspomaga przy użytkowaniu, w przypadku broni), a także może przywoływać wizje związane z poprzednimi osobami przekazującymi energię (Wspomnienia itp.).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki