FANDOM

Artefakty Nowego Początku- nazwa kilkunastu urządzeń powstałych przed Końcem i które pozostały na Ziemi w czasie gdy ludzkość walczyła z Hordą.

Historia

Rządy mają to do siebie że ukrywają wiele rzeczy przed swoimi obywatelami- tak było, jest i będzie. Jedną z wielu tajemnic jest tworzenie nowych rodzajów broni. Przed Końcem rządy wielu mocarstw tworzyły masę różnorakich urządzeń mających nieść śmierć i zniszczenie- o tych najtajniejszych wiedziało jedynie małe grono najważniejszych osób.

Gdy nadszedł Koniec i ludzkość niesamowicie szybko została sprowadzona do roli ofiary zaczęto przygotowywać gatunek do ucieczki. Oprócz ludzi ewakuowano również miliony różnorakich cennych świadectw istnienia ludzkiego gatunku oraz technologii wojskowych, w tym najtajniejszych. Tempo natarcia Hordy i jej wszechobecność sprawiły jednak, że nie wszystko dało się ze sobą zabrać i wiele z tajemnych urządzeń trafiło w łapska demonów.

Z racji ogromu katastrofy (oraz wąskiego grona osób wiedzących o istnieniu takich rzeczy) mało kto przejmował się brakiem kilku cudów technologicznych- tym bardziej że nawet najbardziej fanatyczny Neofita nie odważy się postawić stopy na powierzchni przeklętego domu ludzkości. Dopiero w 2145r. Dziekan Edward Thot proklamował "Listę Artefaktów Nowego Początku", czyli zbiór wynalazków sprzed czasu Końca, które pozostały na planecie. Kapituła Zakonna zapoznała się z listą i po kilku korektach opublikowała ją i rozesłana do ważniejszych przedstawicieli Ostatniego Blasku i Federacji Ludzkich Państw. Od tamtego czasu siły obydwu tych organizacji poszukują tych urządzeń na polach bitew w Układzie Słonecznym.

Lista

Aurora

Aurora x-plane 3

Aurora

Tajny bombowiec którego konstrukcja wykonana została w technologii Stealth i który potrafi rozwijać niesamowicie swoją prędkość dzięki eksperymentalnej wersji napędu hybrydowego pulsacyjno-strumieniowego. Przed Końcem znajdował się na usługach Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA) i miał w przyszłości zostać następcą B-2 Spirit.

Siły USA nawet się nie kłopotały żeby go zniszczyć, więc trafil prosto w łapy Hordy.

Samolot o podobnym wyglądzie, poruszającego się z niesamowitą prędkością zaobserwowano już w czasie Końca, gdzie tego typu maszyna dokonała masakry na samolotach Peruwiańskich Sił Powietrznych.

Potem kilkukrotnie Aurora została zaobserwowana w czasie ataków Hordy na Księżyc w 2113r., 2260r. i 2400r. Według niepotwierdzonych plotek w czasie tego ostatniego roku wyszło na jaw że samolot został opętany przez duchy wchodzące w skład Legionu Demona Gusjona.

Reinkarnator

Na
Maxresdefault (4)
temat tego urządzenia zachowało się bardzo niewiele informacji. Jest to urządzenie stworzone dosłownie na kilka miesięcy przed Końcem i niewykluczone że nigdy nie zostało użyte. Reinkarnator w teorii ma być urządzeniem służącym do przenoszenia czyjejś świadomości z jednego ciała do drugiego.

Brak dokładniejszych danych może pochodzić z faktu iż jest to projekt chińskiego naukowca niezależnego który poinformował o swoim odkryciu swój rząd w tak krótkim czasie przed Końcem. Z racji faktu że demony mogą dowolnie przenosić swoją świadomość zachodzi obawa że Reinkarnator został przez nie po prostu zniszczony.

Czarny Rycerz

512 1073724d2f96a9esnimok010

Czarny Rycerz

Satelita bojowo-rozpoznawczy którego po raz pierwszy namierzono w 1960r. nad orbitą Ziemi. Stworzony został przy pomocy technologii która nawet dzisiaj jest nieosiągalna, zachodzi więc podejrzenie że nie został stworzony ani przez USA ani ZSRR tylko jakąś "trzecią siłę". Popularna jest teoria iż Czarny Rycerz był częścią systemu odnalezionego na Księżycu, która z jakiegoś powodu znalazła się na orbicie planetarnej.

Czarny Rycerz po raz pierwszy był widziany w czasie trzeciego natarcia Hordy na Księżyc, gdzie niemalże dokonał masakry na flocie Zakonu. Potem kilkukrotnie zaobserwowano jego działalność w czasie ataku Hordy na Mars m.in. w czasie rzezi jaka dokonała się we frakcji Sami i Oblężeniu Kastylii.

HAARP

Program stworzony przez USA,
HAARP-beam

HAARP

którego oficjalnym celem było symulowanie i próba kontroli procesów zachodzących w jonosferze. Tak naprawdę HAARP był bronią geofizyczną, która w do końca niewyjaśniony sposób potrafiła sztucznie wywoływać klęski żywiołowe takie jak cyklony, huragany, tsunami itp. W czasie Końca USA kilkukrotnie użyło jej w walce z Hordą, jednak teren na którym system był położony szybko został zdobyty przez siły demona Balama a wszyscy przebywający tam ludzie zostali wymordowani.

Nigdy nie został zauważony przez sily Zakonu bądź FLP jednak do obydwu tych organizacji dochodzą przerażające informacje o instalacjach które są z wyglądu wyjątkowo podobne do HAARP. Demony instalują je na zajętych przez siebie terenach Marsa...

Filadelfia

46ddac1d7186

Eksperyment Filadelfia

Opracowany przez Stany Zjednoczone w 1943r. eksperyment mający zbadać właściwości jednobiegunowego pola magnetycznego. Jedną z cennych z punktu widzenia wojska właściwości takiego nieznanego współczesnej fizyce pola byłoby odchylanie promieni światła nawet o kilka procent, co miałoby umożliwić ukrycie obiektu, znajdującego się w obszarze działania takiego pola. To mogłoby pozwolić na zakamuflowanie statków i innych jednostek o znaczeniu militarnym i dawałoby znaczną przewagę taktyczną. Po raz pierwszy użycie tej broni przeprowadzono na okręcie USS Eldrige, co zakończyło się rozbłyskiem oślepiającego świata a potem kilkusekundową niewidzialnością okrętu.

Przez następne lata system był modernizowany, dzięki czemu USA zdobyło technologię umożliwiającą im sprawianie że obiekty o różnej wielkości i przeznaczeniu stawały się niewidzialne. Nie zaobserwowano jego użycia od czasów Końca.

Zombie Gun

Tajemnicza broń stworzona pod koniec istnienia ZSRR, której działanie w bliżej nieokreślony
Medical-Hypnosis-2
sposób wpływa na ludzkie zachowanie a nawet myśli. Z samego wyglądu mocno przypomina HAARP- jest to wielkie pole pełne różnorakich anten i przekaźników, które rozsyłają do umysłów okolicznych żywych istot sygnały mogące je kontrolować. Zasięg działania Zombie Guna nie jest określony.

Co prawda ludzkość nie posiada zapisków dotyczących użycia tej broni, jednak w przeciągu ostatnich stuleci zdarzały się wypadki w których żołnierze niespodziewanie odmawiali posłuszeństwa i mordowali się nawzajem. Służby Zakonu nie wykrywały wtedy oznak demonicznych sił- mógł więc za nie odpowiadać wspomniany system.

Istnieje obawa że to nie HAARP a Zombie Gun jest rozstawiany przez Horde na Marsie.

Foo fighters

Foofighter

Foo fightery

Po raz pierwszy pojawiły się w czasie II wojny światowej i były opisywane jako tajemnicze światła podążające za samolotami Aliantów i Państw Osi. Nie wiadomo dokładnie kto je stworzył, jednak po wojnie stały się celem badań wiodących mocarstw. Okazało się wtedy że Foo fightery to zaawansowane technologicznie urządzenia potrafiące poruszać się bez przeszkód zarówno w przestrzeni planety jak i kosmosie. Ponadto potrafią generować dookoła siebie pole sprawiające że wszelkiego rodzaju pociski czy wiązki zwyczajnie przez nie przechodzą, nie robiąc najmniejszej krzywdy.

Po Końcu tysiące razy zauważano te maszyny, niestety okazywało się najczęściej iż są to Pioruny Kuliste, Ognie św. Elma bądź inne zjawiska optyczne. Niemniej ludzkość zdobyła oficjalnie cztery takie maszyny- dwie zabezpieczył Zakon a dwie Federacja. Oczywiście wszystkie leżą teraz w dokach Księżyca.

Gruinard Weapons

Gram Stain Anthrax

Wąglik

Jest to nazwa bomb ze specjalną odmianą wąglika o nazwie Vollum 14578, utworzonych przez Wlk. Brytanię w czasie II wojny światowej. Brytyjczycy planowali jej użyć na dwa sposoby- pierwszy zakładał zaimplementowanie Volluma 14578 do specjalnych ciasteczek i zrzucenie ich na tereny wiejskie III Rzeszy, by spowodować pomór bydła. Drugi zakładał najzwyczajniejsze zbombardowanie niemieckich miast. Ostatecznie stwierdzono iż Gruinard Weapons są zbyt nieprzewidywalne by ich użyć i zamknięto cały program, niemniej do tego czasu Brytyjczycy stworzyli 70 miliardów dawek wąglika, czyli ilość wystarczającą by uśmiercić ludzkość 30 razy!

Istnieją dokumenty sugerujące że broni tej użyto w czasie tzw. Krwawego Siedmiolecia. JAK KTOŚ CHCE TO NIECH SWOJE DODA (i tak wiem że nikt tego nie ruszy)

Ciekawostki

  • Istnieje teoria że Zakon posiada większość z tych artefaktów. Cały myk polega na tym że jego władze nie wykreślają z listy odnalezionych urządzeń, żeby nikt nie dowiedział się o tym, jaką dokładnie siłę posiada Ostatni Blask.
  • Podobno pewien Adept odnalazł Reinkarnator na powierzchni Europy (księżyca) jednak informacja ta została zdementowana.
  • Nazwa pochodzi od przekonania Edwarda Thotha że zebranie wszystkich artefaktów pomoże ludzkości zdobyć przewagę nad Hordą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki