FANDOM

Antasma - Bestia zrodzona tysiące lat temu, jedyny cel jaki ma w swoim wiecznym życiu jest sianie całkowitego chaosu i pożeranie ludzkich pragnień razem z ich duszą. Ci co przeżyli kontakt z nim wierzą, że jest on zbuntowanym cieniem samego Lucyfera. Jest także teoria, że ta istota została wysłana na ziemie przez samego Boga by ukarać wszystkich ludzi. Tak naprawdę nikt nie wie kim on jest.

Wygląd

Antasma nie posiadała stałego wyglądu. Jego forma zmienia się w zależności od otoczenia i ofiary, na którą czyha. Może być ogromnym ośmiogłosowym pająkiem, trójgłowym wężem a nawet wielkim 20 metrowym niemowlakiem z wydłubanymi oczami i z tasakiem wbitym w głowę, z której ciągle tryska krew. Nikt nie zna jego prawdziwego wyglądu, ale wiadomo, że jest on połączeniem wszystkich ludzkich koszmarów.

Osobowość

Antasma jest całkowicie nieprzewidywalny a sposób w jaki podchodzi do swoich przyjaciół, ofiar i wszystkich innych zmienia się tak szybko, że zrozumienie tego stwora jest istną syzyfową pracą.

Umiejętności/Moce

Potrafi całkowicie zmieniać swój wygląd i i stan skupienia, czasami jest czarną jak smoła mgłą, wielkim trzygłowym psem z wielkimi skrzydłami. Raz nawet zatopił jakieś miasto w postaci rzeki krwi, która byłą wypełniona ludzkimi zmasakrowanymi ciałami. Potrafi także się przemieszczać za pomocą teleportacji i sprawiać, że ci których napotka mają przed oczami straszne wizje w snach jak i w prawdziwym życiu.

Wady

Przypuszcza się, że mogą go zranić istoty takie jak shinigami, demony i inne z nie-ludzi. To dlatego, że wiele razy dał się zranić Mrs.Strange, którą jest syreną i Mikhalnowi, który jest arcymagiem. Nienawidzi światła i ciągle go unika, a gdy słyszy „LoboTaker” to woli trzymać się z daleka.

Kilka Form Antasmy

Antasma posiada kilka form.

  • Dusza – niezniszczalna forma, która nie jest materialna, tylko widzialna i rozumna. Jeśli jest wystarczająco duża, może przywrócić materialność do formy Nietoperza.
  • Nietoperz – mała forma, która nie wygląda jak zwykły nietoperz, tylko jak głowa Antasmy na skrzydłach. Wydaje charakterystyczne piski.