FANDOM

Biografia

Annie pewnego (nie)przeciętnego wieczoru zrobiła sobie maraton Piratów z Karaibów. Oglądała i oglądała kolejne przygody Kapitana Jacka Sparrowa, popijając różnego rodzaju alkohole. Po 3 godzinach była już taka pijana, że wyskoczyła przez okno pochędożyć się z syrenami. Gdy dotarła na plaże syren, wskoczyła do wody w poszukiwaniu swoich morskich kochanek, niestety została złapana w jedną z sieci należącą do piratów z Daten-shi no fukushū, którzy właśnie polowali na rekiny. Wściekła Annie tak się wkurzyła, że zniszczyła siatkę i zaczęła kopać, gryźć, [CENZURA] i dusić załogę statku. Vinci usłyszał, że coś się dzieje i wybiegł z kajuty. Gdy już był na pokładzie zastał swoją poobijaną i na szczęście żywą załogę oraz Annie, która rzuciła się na niego z łapami próbując wydrapać mu oczy, ten jednak jej wyjaśnił Annie, że jest piratem i że schwytali ją przypadkowo. Pijana Shinigami po usłyszeniu słowa pirat tak się podnieciła, że o mało nie dostała orgazmu, więc zaczęła błagać Vinciego, żeby pozwolił jej z nim podróżować. Vinci zgodził się, a Annie po 2 tygodniach została pierwszym oficerem, a po odejściu Vinciego kapitanem.

Wyglądz

Annie jest seksowną czerwonowłosą dziewczyną o zielonych oczach z żółtą poświatą. Zazwyczaj nosi jeansy, czerwoną mini bluzkę na ramiączkach oraz czarne glany, którymi kocha kopać innych.

Charakter

Annie jest uzależnioną od alkoholu, porywczą, zboczoną lesbijką, która kocha się bawić, nigdy nikogo nie słucha, nie znosi długich przemów Vinciego, który każe jej się zachowywać. Czerwonowłosa lubi także drażnić Vinciego i jego załogę na sposoby takie jak:

  • Chodzenie całkiem nago po statku.
  • Opróżnianie magazynu z rumem.
  • Zajmowaniu toalety godzinami i oglądaniu Yuri.
  • Jęcząc komuś do ucha gdy ta osoba śpi (ostatnio uwzięła się na Vinciego).
  • Kradzież Tadzia i zapisanie go na konkurs piękności dla psów.

To nie są wszystkie sposoby jakimi nas dręczy.

Wyposażenie

Annie używa ogromnych czerwonych nożyc fryzjerskich twierdząc, że są one jej Kosą Shinigami. Oczywiście ma także różnego rodzaju bomby, które po wybuchu roznoszą zapach truskawki.

Cytaty

  • „Znalazłam skarb, szybko!” – Gdy woła załogę po znalezieniu 50 gr.
  • „Jesteś taka śliczna, że aż bym cie...” – Do każdej napotkanej laski.
  • „Dawać rum! Dawać rum!” – Gdy chce rum.
  • „Wio mój dzielny ogierze” – Gdy goni kogoś na plecach Tadzia.
  • „Przecież wiem, że mnie chcesz dotknąć moich balonów, ale nie jestem tobą zainteresowana” – Gdy Vinci pyta ją o godzinę.
  • „A cio to za kociata mordka” – Gdy pierwszy raz spotkała Noworoczną.
  • „Vinci przelecimy się?” – Gdy chciała polatać na Vincim gdy zobaczyła jego anielskie skrzydła.

Umiejętności

Jak na Shinigami przystało, Annie jest bardzo szybka, zwinna, wytrzymała, ma niesamowity refleks czy siłę. Annie nie musi także oddychać i ma zdolność regeneracji.

Słabości

Może zostać zraniona przez demona, anioła lub innego shinigami. Często podczas walki nie skupia się na przeciwniku, ale na tym kiedy będzie mogła się napić.

Ciekawostki

  • Często kradnie Vinciemu ubrania i udaje Kapitana przez lustrem.
  • Nie znosi swojego brata.
  • Nie lubi spać sama w pokoju, więc zazwyczaj wkrada się do wyra Vinciego i bardzo często go z niego zwala.
  • Uważa, że spanie nago jest zdrowe.

Przyjaciele i Rodzina

  • Vinci – jest jej kapitanem, ale też i przyjacielem.
  • Tadzio – Annie go tak lubi, że często go podpisuje farbą w sprayu.

Reszta załogi też ją jakiś cudem znosi....