FANDOM

Alternatywa Post-Apo, zwana też Alternatywą Post apokaliptyczną, jest to alternatywna linia czasu, w której dochodzi do zbombardowania wyspy Kraj, w wyniku tajnego projektu rządów USA i Rosji.

Historia:

Kataklizm:

„-Mieszkaliśmy se na małej wysepce, myśląc że jesteśmy pępkiem świata.

-A tu dwa giganty se na nas naszczały, nawet nie wiedząc, że to robią.” rozmowa Endera z Wasieqiem.

Wydarzeniem przełomowym w tym świecie było zawarcie tajnej umowy między USA i Rosją. Na mocy której oba państwa miały zmniejszyć swój arsenał nuklearny. Aby to osiągnąć w jak najkrótszym czasie, zostały wystrzelone około dwudziestu głowic nuklearnych, z czego trzy bomby termojądrowe w tereny Trójkątu Bermudzkiego.

Bomby atomowe uderzyły w Kraj zabijając ponad 75% jego populacji, zarówno ludzkiej, jak i nieludzkiej. W wyniku tego działania został diametralnie zmieniony klimat wyspy przyjmując wszechobecne pustynne krajobrazy.

Nagły, niezamierzony atak spowodował całkowite zniszczenie Federacji, na jej ruinach powstało kilka mniejszych grup, działających bezprawnie na terenie całego Kraju. Jedna z głowic trafiła w jedną z Twierdz Linii Cere, powodując całkowity rozpad tych fortyfikacji. Śmierć poniosła większa część wojsk Federacji.

Zostały zniszczone praktycznie wszystkie miasta takie jak CreepyTown i HallenWest. W ich miejscu powstały całkiem nowe instytucje, często przypominające zasadą działania miasta.

Czasy aktualne:

Rok po zniszczeniu zostały ukształtowane pewne grupy na terenie Kraju. Każda z nich ma nieco inną zasadę działania:

CreepyGuild- jest to twór przypominający gildie najemników. Jej założycielami są Kaszub i Renzan, którzy postanowili zrzeszyć jak największą liczbę mieszkańców zniszczonego CrepyTown. Z czasem mały obóz przekształcił się w instytucje wykonującą misje dla różnych innych grup. CreepyGuild ma swoją siedzibę na Morzu Popiołów, jest to dawne CreepyForest. Samą siedzibą gildii jest wyciągnięty z CreepySea i lekko przebudowany wrak Mer de Sang.

Nowe HallenWest- obóz ocalałych założony przez burmistrza dawnego miasta, przy współpracy z Kalasherem. Zrzesza wszystkich ocalałych mieszkańców HallenWest, starając się zachować ich dawny sposób życia. Z czasem w Nowym HallenWest zaczęły powstawać liczne wynalazki ułatwające przeżycie w Post apokaliptycznym Kraju, przez co ten obóz stał się znaczącą instytucją.

Metropolia- jest to najpotężniejszy obóz w całym Kraju. Znajduje się w ruinach miasta o tej samej nazwie. Skupia ludzi, którzy za kataklizm obwiniają wszystkich nieludzkich mieszkańców Kraju. Jako że podczas Katastrofy zginęły wszystkie Dzieci Heinricha stacjonujące na Linii Cere, a część się zbuntowała władzę w Metropolii jawnie przejęła Gloria

W BUDOWIE (jak macie jakieś fajne pomysły to piszcie, byleby utrzymywało klimat)

Klimat:

Po zbombardowaniu Kraju na całym terenie powstała wielka piaszczysta, radioaktywna pustynia. Jedynymi urozmaiceniami krajobrazu są złomowiska oraz ruiny miast. Natężenie promieniowania, mimo dość krótkiego upływu czasu od detonacji bomb, jest względnie niskie. Spowodowane jest to prawdopodobnie działaniem zaklęcia Mii. Najwyższe natężenie promieniowania jest notowane w nieznanej części Kraju. NA terenach całej wyspy bardzo często występują burze piaskowe, szczególnie w okresie od września do listopada. Zjawiska te są bardzo niebezpieczne i nierzadko powodują zniszczenia w obozach ocalałych.

Cały Kraj jest otoczony radioaktywną chmurą pyłu. Przepłynięcie przez jej granicę jest praktycznie niemożliwe, gdyż natężenie promieniowania jest w stanie zabić praktycznie każdego kto znajdzie się zbyt blisko. Jedynie raz w roku następuje lekkie rozrzedzenie chmury pyłu. Z punktu widzenia mieszkańców Kraju powstanie tego przejścia jest praktycznie niewidoczne, przez co nie mają oni żadnych szans na przygotowanie ewakuacji. Jednak w okresie powstania tego przejścia do Kraju przybywają kupcy z Księstwa Globalnego. Przywożone przez nich towary są niezwykle drogie, jednak nierzadko niezbędne mieszkańcom.

W okresie od grudnia do końca lutego następuje przesunięcie chmury pyłu. W jego wyniku niebo nad Krajem zostaje zasłonięte, co powoduje ochłodzenie do temperatur poniżej zera. W tym czasie występują także opady, nie jest to jednak deszcz ani śnieg, ale spadanie na ziemię drobin pyłu i popiołu.

Ciekawostki:

-Na chwilę obecną woda stała się produktem droższym od alkoholu.

-Monte jest towarem reglamentowanym i dostarczane jest tylko raz w roku z Global i zawsze cały zapas jest wykupywany przez jedną osobę.

-Po Kataklizmie waluty istniejące w Kraju przestały mieć jakiekolwiek znaczenie, dlatego na chwilę obecną cały handel odbywa się na zasadzie wymiany. Wyjątek stanowi Nowe HallenWest, w którym nadal funkcjonuje Funt Krajowy.

_________________________________________________________________________

Notka od autora:

Świat jest całkiem otwarty na wasze propozycje i historie. Jedynym warunkiem jest utrzymanie wszystkiego w klimacie post-apo. Zapraszam. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki