FANDOM

Idź i uśmiechaj się. Na przekór. Na co dzień. Na zdrowie.

Aurelia "Allie" Ulfsdottir (strnord. Allie, córka Wilka) - Córka Fenrira, volva, a także berserk w wersji dziewczyna. Właścicielka snekkara „Zemsta Fenrira”.

Historia

Allie to córka Limy i Fenrisa (Fenrira). Przyszła na świat w letnią noc (konkretnie z 21 czerwca na 22). W wieku ośmiu  miesięcy straciła matkę, która wpadła w sidła zostawione przez kłusowników (ojciec NIGDY nie wychowuje samodzielnie szczeniąt - to nie do zrobienia), więc została sama na świecie. Musiała polować i zajmować się sobą sama. W wieku 2 lat (taka jakby osiemnastka, blanty, panie i jaranie) postanowiła się osiedlić na stałe, w części północnej. 

Postać I (wilcza)

Postać podstawowa. Ma rudo-szare futro, piwno-zielone oczy i czarny nos. Szczęśliwa posiadaczka długich i ostrych pazurów. Jak Ci mało, to wpisz w wyszukiwarkę „Wilk rudy”, ew. Canis rufus

Cfv2

Postać II (ludzka)

Średniego wzrostu szatynka z blizną na twarzy.Jest dosyć szczupła. Ma piwno-zielone oczy. Często chodzi w białej, krótkiej bluzce, ciemnogranatowych jeansach, beżowym płaszczu i szaro-żółtym, pasiastym szaliku. Na lewym nadgarstku nosi pieszczochę. W sumie to tak samo wygląda w formie walkirii.

Postać III (walkiria)

Valkyrie1

Allie pod postacią walkirii.

W skrócie: walkirie to nieśmiertelne służące Odyna występujące w mitologii nordyckiej. Zazwyczaj piękne dziewice (aha, to się bardzo zgadza). Najważniejsze dostawały przydomek „Wściekła” lub „Wyjąca”. Pod tą postacią ma przydomek Chrysaoros (Ze złotą klingą). Wyglądem nie różni się od formy ludzkiej.

Umiejętności

  • Posługiwanie się mową zwierząt.
  • Wyczytywanie informacji z oczu.
  • Leczenie.
  • Jazda konna na zaawansowanym poziomie.
  • Walka, obrona na zaawansowanym poziomie.

Sposób walki

Częściej stosuje obronę niż walkę. Próbuje minimalizować straty ludzi (swoich, oczywiście). Jeśli już walczy, to robi sieczkę swoim jakże OP mieczem. Woli walczyć w pojedynkę („przynajmniej tego nie schrzanię”) niż w grupie. Często atakuje z zaskoczenia, jest skrytobójcą. 

Cechy psychiczne

Allie jest wyjątkowo niecierpliwą osobą. Prowadzi lekko samotniczy tryb życia, co nie znaczy, że jest totalną outsiderką i niezrozumiałym emo. Dosyć często jest jednak miła (aha, jasne) i nie reaguje na obelgi. Dosyć leniwe stworzenie, niewrażliwe na krzywdę ludzką, ale robi awanturę o jedno małe drzewko. Otwarta na nowe przyjaźnie (przez jakieś 5 minut, potem trzeba uciekać). Nie toleruje rozkazów, zasypia na wykładach typu „Nie rób tego, nie rób tamtego”. Bystra, szybko łączy fakty. Czasami (ekhem, zawsze, ekhem) powie coś za dużo. Do wszystkich odnosi się raczej chłodno.

Cechy fizyczne

Bardzo, bardzo szybka bestia. Nigdy nie lubiła (i nadal nie lubi) skakać, więc nie jest w tym zbyt dobra. Ma dość donośny głos. Jest raczej silna, zależy od humoru.

Dodatkowe informacje

  • Ma konia o imieniu Kaldblodgie.
  • W ludzkiej formie walczy mieczem „Verbum”.
  • Lubi czytać i rysować.
  • Podobno potrafi leczyć.
  • Kiedy się boi, jąka się.
  • Słucha rocka i metalu, czasami można usłyszeć, jak coś nuci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki