FANDOM

Wejście do Akademii.png

Wejście do Akademii

Akademia Wojskowa Zakonu Koniunkcji im. Dumata - olbrzymia, była baza wojskowa Boskiego Imperium. Obecnie to uniwersytet wojskowy, finansowany i będący pod strażą 

OpisEdytuj

Akademia Wojskowa została założona trzy miesiące po założeniu Zakonu z inicjacji Serka. Potrzebne pieniądze zostały uzyskane dzięki pomocy finansowej BIUO. Akademia Wojskowa jest podzielona na kilka sektorów.

  • Sektor Alfa zawiera: Dwa olbrzymie omy dla mężczyzn i kobiet (osobno dla płci). Znajduje się tu równie jadalnia połączona z kuchnią.
  • Sektor Gamma posiada: Łazienki o najwyższym standardzie higieny. Posiada również szpital o dobrze wykwalifikowanym oddziale medycznym.
  • Sektor Omega: Znajdują się tu szkoły ćwiczące w róznych dziedzinach Wojskach. Od bycia saperem przez dowodzenie jednostkami po bycie komansodem w jednostkach specjalnych. Mieszczą się tutaj również wszelkie strzelnice, pola treningowe, oraz Lotnisko.

Akademia jest otwarta dla każdego, kto tylko ma zapał do walki i nauki o polu bitwy.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwotnie Akademia miała zostać założona przez Kalashera, jednak jak sam stwierdził "Nie jestem niańką dla nowicjuszy".
  • Zdarzyło się, że cały teren został wysadzony w powietrze po tym jak jeden z uczniów nieomylnie wysadził zbiorniki z wodorem. Został wydalony i porzucony gdzieś na Syberii.
  • Pracują w niej wszystkie osoby powiązane z jakąkolwiek funkcją wojskową. (Aracz, Kalasher itp.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki