FANDOM

Lepiej znany jest pod nazwą smok apokalipsy. Kiedyś był wysoko postawionym archaniołem, lecz został skazany przez Stwórcę na wieczne męki i zmienił go w smoka zmieniając jego imię na Niszczyciela.

Wygląd Edytuj

Jest to wielki czerwony smok. Jego głowę ozdabiają wyrostki kostne. Z jego pyska emituje czerwone światło. Na jego ciele można zobaczyć elementy zbroi. Jego łapy posiadają duże czarne pazury. Z jego pleców wyrastają duże skrzydła. Ma długi ogon na końcu którego znajduje się wyrostek kostny wyglądem przypominający grot strzały.

Historia Edytuj

6 eonów temu Abbadon cieszył się szacunkiem wśród aniołów i archaniołów. Pod czas wojny z nefilimami zdobył rangę generała armii. Marzył o sławie we wszechświecie za pokonanie nie pokonanej dotąd rasy. Jednak jego sławę zgarnęło rodzeństwo. DarkSiderzy wybili nefilimów zostawiając tych którzy stanęli o ich stronie. Po tych wydarzeniach jego umysł ogarnął gniew. Żądał unicestwienia wszystkich nefilimów. Jednak wszyscy jego pobratymcy uważali że trzeba dać im szanse. Po pewnym czasie został osądzony o zabicie 30 niewinnych nefilimów. Stwórca uznał, że skoro chce niszczyć inne rasy to stanie się Niszczycielem. Jego ciało przybrało wygląd czerwonego wielkiego smoka. Został zesłany na wygnanie do wymiaru do którego nikt nie ma dostępu. Zostało przepowiedziane że zostanie uwolniony dopiero w okresie sądu ostatecznego, wtedy zostanie ostatecznie zniszczony.

Słabości Edytuj

  • Limit możliwości ziania ogniem wynosi 50, potem przez godzinę nie może ziać ogniem.
  • Najsłabszym punktem na jego ciele są skrzydła.
  • Najdotkliwiej rani go Ostrze Armagedonu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki