FANDOM

Wygląd

Skóra ma kolor biały. Ma jasnoniebieskie oczy, w przypadku kiedy się wkurzy zmieniają się na kolor czerwony z źrenicami jak u kota. Ma białe włosy, co jest rzadkością u członków jego rasy. Jego szczęka jest dość szeroka. Nosi na sobie ciężką zbroję. Na lewej ręce nosi puklerz, który sprawia że jego ręka wydaje się większa. Na ramionach nosi czaszki istot z 3 wymiaru. Zbroja ma kolor szary i jest dopasowana do jego ciała.

Charakter

Aatrox cechuje się chamskim zachowaniem do przeciwników. Często wmawia przeciwnikowi, że jest najsilniejszy. Jest także mało strachliwy co powoduje, że bez zastanowienia może się rzucić na każdego wroga, nawet jeśli jest on większy.

Jest także lojalny. Nigdy nie opuścił by swoich towarzyszy.

Uzbrojenie

Wielki demoniczny miecz.

Umiejętności

  • Regeneracja: Jak na demona przystało potrafi się w błyskawicznym tępię zregenerować.
  • Teleportacja: Potrafi ze swojego świata dostać się do innego.
  • Obrona: Dzięki swej ciężkiej zbroi może wytrzymać nawet wielki wybuch.
  • Transformacja: Aatrox potrafi przybrać swoją prawdziwą formę. W swojej prawdziwej formie jest otoczony (prawdopodobnie jest zrobiony wtedy z ognia) ogniem. Ma 3 metry wysokości. Z jego pleców wyrastają skrzydła. W tej formie wzrasta także żądza zabijania.
  • Umiejętności walki bronią białą: Za pomocą swego miecza może z łatwością zabić wroga.
  • Moc władania ogniem: Kiedy jest w swej prawdziwej formie Aatrox potrafi kontrolować ogień, który jest wokół niego. Potrafi także ziać ogniem i strzelać ognistymi kulami.

Słabości

  • Limit szybkich regeneracji to 20.
  • Łatwo go sprowokować.
  • Najsłabszym punktem jest głowa na której nie ma żadnego pancerza.

Obecne zajęcie

Obecnie służy Wielkiej Radzie. Został przydzielony do drużyny Uriel wraz z: Snake'iem i Pustoszycielem.

Ciekawostki

  • Aatrox gardzi obecnym przywódcą demonów. Tak samo gardził poprzednim przywódcą, czyli Lucyferem.
  • Mimo, że jest Demonem ma dobre stosunki z Uriel, która jest aniołem.
  • Jako jedyny z drużyny wie kim tak na prawdę jest Pustoszyciel.
  • Jego najlepszym przyjacielem z drużyny jest Snake. A z poza drużyny jest Sarat, który też jest demonem.
  • Lubi rozmyślać jak ukatrupić kolejnego wroga.
  • Jest za tym by każdy demon, który nie jest na usługach Rady nie miał wstępu do innych wymiarów niż piekło i świat ludzki.
  • Nie lubi za bardzo sposobu walki Strzelców. Uważa że prawdziwy wojownik powinien być w centrum walki, a nie na jego obrzeżach.