FANDOM

"No dobra, już tłumaczę.- powiedział Przemek z teraźniejszości- Nie można podróżować w czasie. Jeśli byłaby możliwość kombinowania z czasem to ewentualnie cofnięcia czasu. Ale wtedy cofałby się proces starzenia komórek oraz pamięć więc może tego nie próbujmy. Skończy się na tym, że naukowiec-inżynier stworzy taką maszynę i cofnie cały świat o 10 minut. Równocześnie straci pamięć i zapomni o eksperymencie i będzie go powtarzał w nieskończoność. Cały wszechświat będzie uwięziony na przestrzeni dziesięciu minut. Ale nam nawet to nie będzie przeszkadzać, bo nie będziemy się starzeć, ani pamiętać, że ciągle wałkujemy to samo. Być może mówię to już któryś raz z rzędu a nawet o tym nie wiem*.

- To jak my się tutaj znaleźliśmy?- spytała przeszła Strange

- Nie jesteśmy z tej samej lini czasu.- powiedział przeszły Przemek- Wyrwy w czasie otworzyły się w czasoprzestrzeni bliźniaczej do tej. Czyli w naszej.

  • Lekko zmieniony komentarz użytkownika MystaHektor, który można przeczytać pod filmikiem o Johnie Trinorze"

- Przyszłość która nadeszła cz. 5

Światy Alternatywne- światy istniejące w różnych od podstawowego kontinuum czasoprzestrzennym.

Opis

Świat Alternatywny to inny wariant istniejącego już, podstawowego świata. Każdy z nich umieszczony jest na innej linii czasu.

Każdy świat czymś się od siebie różni, nieraz drobnymi szczegółami, najczęściej jednak zmiany są duże i zauważalne gołym okiem.

Ogółem podróżowanie pomiędzy Światami Alternatywnymi jest niemożliwe, często jednak do nich dochodzi. Najczęściej winna jest temu Federacja i umieszczone w Metropolii Anomalie czasoprzestrzenne, bywa jednak że takie podróże są wynikiem udanego (lub nie) eksperymentu.

Lista

Główne:

Podstawowy

Łyczek 1
Podstawowy świat- pierwszy i oryginalny, w którym ma miejsce większość napisanych na MWŚ opowiadań.

Zapoczątkowała go Mrs. Strange i żyje w nim większość stworzonych na stronie postaci.

Jest to największy ze światów, ponieważ w jego tworzeniu brało udział wielu użytkowników.

Alternatywa

Alternatywa- świat w którym Federacja wygrała Inwazję.
Odmiana

wojna zmienia...

Stworzony został przez Księżycowego Serka z Biedronki. Podobnie jak w przypadku Podstawowego, w jego rozszerzaniu brało udział wielu ludzi.

W Alternatywie trwa bezwzględna wojna pomiędzy Federacją, która włada praktycznie całą znaną częścią Kraju, a Ruchem Oporu, złożoną głównie z nie-ludzi organizacją partyzancką, walczącą o wolność od okupantów.

Jest to jeden z najbardziej pesymistycznych światów- Serka zamieniono w Sih'Neva, Insanity, Przemek0981, Smąriusz, Salai i Kalasher postradali zmysły. Zginęło wiele osób, w tym Strange, Welikan i BloodyMushroom.

Jest to drugi największy świat.

Świt Chaosu

Uniwersum wykreowane przez użytkownika Przemka0980 i po częsci opisane w Po Drugiej Stronie.

Poboczne

Alternatywna Podstawa

Ma w nim miejsce akcja serii "A kiedy przyjdzie także po mnie." Został stworzony przez LoboTaker. Stworzony został jako fanowskie zakończenie/kontynuacja serii pt. Inwazja.

Rakuen

Jest to Świat Alternatywny w którym Czarnobrody nie zginął w bitwie morskiej w 1718 roku, podobnie jak Jack/Przemek873. W tym świecie po naturalniej śmierci kapitana "Zemsty Królowej Anny", Noelle została jego następczynią. Wraz z Jackiem stworzyła po stuleciu międzygatunkową armadę, która terroryzuje morza i oceany. Nie zostanie prawdopodobnie stworzony, ale jeśli już to przez Przemka0980.

Nienazwany

Ma w nim miejsce akcja serii "Przyszłość która nadeszła". Został stworzony przez Przemka0980.

Różnice pomiędzy nim a Podstawowym są dwie: Przemek i Strange stali się parą po Inwazji, a w wyniku zakończenia "Przyszłości..." LoboTaker, Salai i Insanity zostały przeniesione do innej linii czasowej.

DeathWorld

Świat Alternatywny w którym Zabójcy Smoków nigdy się nie pojawili.

Ziemia w tej alternatywie jest spaloną skorupą, na której żyją nieliczne gatunki. Odpowiedzialne za ten stan rzeczy są smoki, które stały się niezwykle agresywne po wybuchu epidemii "Smoczego Szaleństwa"- choroby atakującej umysły smoków.

Po zniszczeniu całej planety większość smoków zapadła w letarg, czekając aż mata natura odnowi Ziemię. Wciąż przytomna pozostala nieliczna grupka, która postanowiła chronić smocze legowiska. Jej dowódcą jest Emelyanov- odpowiednik KaSZuB'a.

Raczej się nie pojawi, ale jak już to twórcą będzie Przemek0980

Czerwony

1260335692652
Alternatywny Świat w którym po zabiciu Stalina, Przemek0979 przejmuje władzę w ZSRR a w niedługim czasie- nad całym światem. Dużą w tym role ma "Młot i Sierp"- organizacja której członkami są  Arcturus, Kalasher, Salai, Książe Ferian i Wladimir Putin. Są oni poniekąd prywatną gwardią przywódcy Światowej Socjalistycznej Republiki Ludowej.

Ostatnią enklawą wolności, oddzieloną przez Trójkąt Bermudzki od świata zewnętrznego był Kraj, jednak dzięki przypadkowemu odnalezieniu go przez łódź podwodną, wylądowały tam wojska komunistycznego molocha, pod dowództwem Młotu i Sierpa. Trwa tam teraz regularna wojna.

Raczej będzie stworzona przez Przemka0980.

Postapokaliptyczny

W świecie tym po Inwazji, Federacja atakuje CreepyTown i resztę Kraju pociskami atomowymi. Cały Kraj zmienia się w zimną, lodową pustynie zamieszkałą przez nielicznych ocalałych i Mutanty, które są gotowe pożywić się wszystkim.

Zostanie stworzony przez Kalashera.
SCN 0003

Chibi!!!!

Alternatywna Alternatywa

Ma w nim miejsce akcja Podróży.

Chibi World

Kolejny znaleziony świat. Praktycznie nie różni się od podstawowej wersji, z jednym szczegółem. Różni się tym, że mieszkańcy CreepyTown to tak naprawdę małe człowieczki, które są kawaii. (Help me. Może ktoś rozbuduje opis? ;-; )

WWE Town

Uniwersum odgałęzione przy momencie stworzenia Projektu Noe, kiedy to maszyna odpowiedzialna za zmianę mieszkańców CreepyTown w zwierzęta popsuła się, przez co promień maszyny dupnął w zasięgu całego Kraju dotykając Konklawe, Federację czy HallenWest. Każda z postaci dostała twarz zawodnika WWE.

Strange dostała twarz zapaśniczki Charlotte z RAW.

Salai też promień jebnął AND HER'S NAME IS JOHN CENA!!

LoboTaker przemieniła się w formę swojego mentora, czyli ma twarz The Undertaker'a.

Przemek zamienił się w Dolph'a Ziggler'a.

Vulaus - potężny Kronikarz - także padł ofiarą promienia i względem swojej siły zamienił się w Brock'a Lesnara.

Serka przemieniono w Kane'a, władcę ognia.

Ddpyoga1

DDP - sądzę, że to wyjaśni sprawę.

Hajsik natomiast przemieniła się w AJ Lee. Bill Cipher (tak, ten Bill) natomiast dostał przemiany w jako Diamond Dallas Page'a. 

Dawać swoje propozycje w trybie now!

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie istnieje świat w którym wszyscy mieszkańcy Kraju są stabilni psychicznie. Jednak do tej pory takiego nie odnaleziono.
  • LoboTaker, Salai i Insanity z Nienazwanego świata zostały przeniesione do Czerwonego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki