FANDOM

-Ehh, nienawidzę tego typ akcji.- pomyślał Marcus. Dowódca oddziału kawalerii nie przepadał za walką z Ruchem Oporu. Uważał ich za zwykłych terrorystów i skytobójców, kogoś kim powinna się zająć policja. Do tego zadania na pewno nie nadawała się kawaleria. Marcus tęsknił za czasami kiedy mógł normalnie powalczyć z wrogiem jak równy z równym. Zwłaszcza teraz, gdy jeździł po lasach, szukając bandytów walczących o przegraną sprawę. Do tego wczoraj dowiedział się ,że las jest większy niż początkowo myśleli. To jak szukanie igły w stogu siana.

Jechał ze swoim oddziałem dalej. Niespodziewanie koń stanął dęba.

-Stójcie- krzyknął do swojego oddziału -mój koń był szkolony do wywąchiwania materiałów wybuchowych

Przed nimi leżał niewielki kopczyk. Marcus podszedł do niego i zaczął go odgrzebywać. Po paru sekundach wyciągnął prymitywną minę.

- Amatorszczyzna - powiedział kładąc rękę na rękojeści szabli.mają niskie morale robią słabe miny i chowają się coraz głębiej w las, ci bandyci myślą ,że wygrają z nami. Nie rozumieją ,że my zaprowadzamy spokój, ład i początek. Dobra wy się ukryjcie a ja pójdę na rekonesans. Zszedł ze swojego konia i poszedł na przód.Tu musi coś być. Nagle wybiegł jakiś stwór, z wielkimi pazurami. Rzucił się na Marcusa lecz ten poprostu wyszarpnął Glocka i Szable unikając ciosu. Strzelił istocie w głowę, jednocześnie go sieknął szablą w głowę.

-Żałosne - powiedział do siebie - to jakiś potwór ruchu oporu, muszą być nieźle zdesperowani.

CDN

N

Więcej z Fandomu

Losowa wiki