FANDOM

Mrok jest dookoła mnie : śmierć Welikana i Strange. Mam gdzieś ,że Federacja myśli ,że czyni dobrze dla ludzkości ,Hitler też chciał dobrze . Liczą się czyny nie słowa i zamysł. Zabije ich wszystkich.

-O,ku*wa co się ze mną dzieje - myślę - wcześniej unikałem zabijania kogo popadnie

Trudno wojna zmienia ludzi. Wstaje z łóżka. Po ubraniu wychodzę z namiotu. Stoi tam jakiś mężczyzna w wojskowych ubraniach trzymając AN-94-

- Privet - słysze

- Zdrastwujcje - odpowiadam

-Co to za jeden - pytam przechodzącego Aracza

- Boone Deth - odpiera Aracz - zabił szesnastu żołnierzy federacji

-Uhu - odpowiadam po czym wracam do namiotu po sprzęt.

Biorę torbę a w ręke mosina i idę. Wychodzę niespiesznie z obozowiska. Mijam moją zwykłą trasę i udaje się gdzie indziej. Widzę niewielką trochę porośniętą górkę. Na wzgórzu widzę małe wzniesienie ,zaciekawiony udaję się tam. Ostrożnie wspinam się po wzniesieniu zastanawiając co to może być. Gdy docieram na szczyt widzę że jest to jakby budka sklecona na prędce z patyków, jest pozbawiona okien a za drzwi przybita od środka tkanina która ma ślady po rozcięciu gdy rozsuwam jej resztki w oczy rzuca mi się krew, mnóstwo zmarnowanej krwi oraz martwy człowiek. Podchodzę do niego ciężko jest opisać jego wygląd gdyż wygląda jak kupa mięcha przepuszszczona przez maszynkę do mielenia jednak ubrania są całe najdziwniejsze jednak jest to ,że walają się tu łuski a turp ma tylko cezetkę w kaburze ,do tego trzy magazynki a ręce miał raczej podniesione w odruchu obronnym. Podnoszę jedną łuskę do twarzy 5,56. Nagle słysze za sobą kroki.

CDN

Więcej z Fandomu

Losowa wiki